8 Ekim 2012 Pazartesi

Yeni Bir Gün

Yeni Bir Gün

Her gün uyanır ve sorumluğumuz olanı yerine getirmek için çaba sarf ederiz.Kimisi okuluna kimisi işine kimiside sadece gezmek amaçlı erken kalkar.Hadi okula gidenle işe gideni anladıkta bu sadece gezmek amaçlı kalkanlara ne demeli ?

Hemen cevabını verelim erken kalkan o kişiler tabiki hayatın şerbetinden içmiş emekli amca ve teyzelerimiz.Tembellik nedir bilmeden emekli olmayı haketmiş bunun üstüne de emekli olup tembellik yapmayanlarımızdan bahsediyoruz aslında ...Onlar erken kalkmaya öğrenciler zorla kalkmaya alışmışlardır.Öğrenciler dedim de ben de bir öğrenciyim ama bir yetişkin öğrenci ... Erken kalkma konusunda duyarlı değilim ama erken kalkıp birşeyler yapmayı da severim aslına bakarsanız .

Gel gelelim şu konu üzerinde de durmak isterim tabi ki . Hiç dikkat ettiniz mi bilmem ama ben ettim ve bu yazımı da sosyal topluma göre uyarladım :) Güneşle beraber boş caddeler birden otobüs ve otomobil ile dolmaya başlar otobüsler tıklım tıklım otomobiller ise hızlı gitmenin derdinde, yani insanoğlunun bir sorumluluğu var.Kiminin bir sorumluluğu var iken diğerinin daha farklı sorumlulukları olabilir.Bir babanın sorumluluğu ile bir öğrencinin sorumlulukları gibi ... Ama en güzeli de sorumluluğunun karşılığını almaktır.Şuna inanırım ki; bana göre sorumluluk sahibi bir insan sorumluluğunun daima meyvesini alır ;) ("Tamamen Öznel "

Peki sabah kalkarlar bu insanlar sonra hafif bir serinlik sonra da serin hava yerini sıcak bir öğlen saatine bırakır.İnsanlar yemek molasına çıkar ve gününün yarısını da tamamlama rahatlığı ile gününün sonuna doğru yol alır.

Tüm Bu yazdıklarımdan sonra sizlere bir şarkı da hediye etmek isterim kanımca...Keyifli dinlemeler ;)



0 yorum:

Yorum Gönder

Merhabalar.
Yorum sisteminde Hüseyin Armağan görüşlerinizi değerlendirecektir.